VOVO zoekt nieuwe leden!

21 oktober 2019 Toneelvereniging VOVO

Ben jij die enthousiaste (jonge) man of vrouw die altijd al eens iemand anders zou willen ‘zijn’?
Dan zijn wij opzoek naar jou!

Wij zijn een gezellig team van mannen en vrouwen van verschillende leeftijden die het leuk vinden om jaarlijks een toneelstuk op te voeren. Maar hiervoor hebben we wel voldoende mensen nodig…

Nu denk je misschien ‘Toneel, dat is toch niet van deze tijd?’ Maar vergis je niet, toneel is niet zo stoffig als men denkt. Je bent met gelijkgestemden, kun je  eens een ander persoon zijn.

Wat vragen wij van jou:

– Elke dinsdagavond aanwezig zijn op de repetitie avond van september tot januari van 19.30 tot 22.00 in zaal Koenders in Breedenbroek.
– Toewijding om de tekst van jouw rol uit je hoofd te kennen;
– 2x een uitvoering aan het einde van het seizoen .
– De contributie bedraagt slechts € 30,00 per jaar.
-Actief te zijn achter de schermen.

Wat krijg je er voor terug:
– De kans om eens een ander persoon te zijn .
– Gezellig  in de groep
– Een podium (met recht) om te laten zien wat je kan;
– Meer bekendheid in je eigen dorp;
– De mogelijkheid om 2x in het jaar andere mensen een leuke avond/middag te bezorgen.

Lijkt jou dit ook wat? Schroom dan niet en neem gelijk contact op via mail met een van onze leden of kom kijken bij onze oefenavond.